Grafic de lucru: 24/7 |
Harta site-ului
Logare
suna :
0269 23 235
Email:
srhincesti@ms.md
Spitalul Raional Hîncești
Pagina oficială al Înstituției Medico Sanitare Publice Spitalul Raional Hîncești
Sidebar
×
Acasă
Secții și servicii
Medici
Pacienti si Vizitatori
Pacient
Condiţii de internare
Drepturile Pacientului
Pacienți internaționali
Opinia Pacientilor
Ghidul pacientului
Harta Sitului
Vizitator
Informati Vizitatorilor
Cautare
Transparență
Funcții vacante
Funcții vacante/temporar vacante
Login
Despre Spital
Scurt istoric
Misiunea
Echipa de conducerea
Organigrama
Codul de conduită etică
Condoleanțe
Graficul de lucru
Contacte
Acasă
Secții și servicii
Medici
Pacienti si Vizitatori
Pacient
Condiţii de internare
Drepturile Pacientului
Pacienți internaționali
Opinia Pacientilor
Ghidul pacientului
Harta Sitului
Vizitator
Informati Vizitatorilor
Cautare
Transparență
Funcții vacante
Funcții vacante/temporar vacante
Login
Despre Spital
Scurt istoric
Misiunea
Echipa de conducerea
Organigrama
Codul de conduită etică
Condoleanțe
Graficul de lucru
Contacte
Search ...
Search
Spitalul Raional Hîncești
Un spital performant mai aproape de tine.
2023
93. Prelungire diaspora
92. Informatie anticoruptie semestrul II
91. REGULAMENT EVALUARE CADOURI
90. REGISTRU EVIDENȚĂ cadouri admisibile
89. REGISTRUL CADOURILOR INADMISIBILE
88. PLAN SECTORIAL 2022- 2023
87. Planul de achizitii ale IMSP Spitalul Raional Hincesti pentru anul 2023
86.Dare de seamă despre îndeplinirea deviziului de venituri și cheltueli (Business- Plan) al instituției medico- sanitare.
85. Contract de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) in cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr.05-08/54.
84. ORDIN NR. 61 din 27.07.2022 Cu privire la aprobarea planului de acțiuni anticorupție în domeniul sănătății a IMSP SR Hîncești pentru anul 2022-2023
2022
83. Planul de achizitii ale IMSP Spitalul Raional Hincesti pentru anul 2022-modificat
82. Acord adițional nr.8 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
81. Acord adițional nr.7 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
80. Acord adițional nr.6 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
79. Acord adițional nr.5 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
78. ORDIN NR. 64 DIN 29.07.2022 Cu privire la pilotaraea mecanismului de plată pentru performanță în IMSP SR Hîncești
77. Acord adițional nr.4 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
76. Planul de achizitii ale IMSP Spitalul Raional Hincesti pentru anul 2022
75. Acord adițional nr.3 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
74. Dare de seamă despre îndeplinirea deviziului de venituri și cheltueli (Business- Plan) al instituției medico- sanitare.
73. Acord adițional nr.2 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
72. Acord adițional nr.1 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
71. Dare de seamă despre îndeplinirea deviziului de venituri și cheltueli (Business- Plan) al instituției medico- sanitare.
70. Dare de seamă despre îndeplinirea deviziului de venituri și cheltueli (Business- Plan) al instituției medico- sanitare.
69. Catalogul tarifelor unice pentru serviciile medico-sanitare prestate contra plată.
68. Contract de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) in cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr.05-08/54.
2021
67. Acord adițional nr.14 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
66. Acord adițional nr.13 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
65. Acord adițional nr.12 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
64. Acord adițional nr.11 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
63. Acord adițional nr.10 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
62. Acord adițional nr.9 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
61. Acord adițional nr.8 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
60. Acord adițional nr.7 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
59. Acord adițional nr.6 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
58. Acord adițional nr.5 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
57. Acord adițional nr.4 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
56. . Acord adițional nr.3 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
55. Acord adițional nr.1 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
54. ORDIN nr. 36 din 17.05.2021 Cu privire la implementarea Sistemului Informațional Raportarea și Monitorizarea Resurselor Sectorului Spitalicesc în pandemia COVID-19.
53. Planul de achizitii ale IMSP Spitalul Raional Hincesti pentru anul 2021.
52. Dare de seamă despre îndeplinirea deviziului de venituri și cheltueli (Business- Plan) al instituției medico- sanitare.
51. Acord adițional nr.2 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
50. Contract de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
2020
49. Dare de seamă despre îndeplinirea deviziului de venituri și cheltueli (Business- Plan) al instituției medico- sanitare.
48. Dare de seamă despre îndeplinirea deviziului de venituri și cheltueli (Business- Plan) al instituției medico- sanitare.
47. Dare de seamă despre îndeplinirea deviziului de venituri și cheltueli (Business- Plan) al instituției medico- sanitare.
46. Dare de seamă despre îndeplinirea deviziului de venituri și cheltueli (Business- Plan) al instituției medico- sanitare din mijloacele speciale la 01.07.2020 contra plată.
45. Dare de seamă despre îndeplinirea deviziului de venituri și cheltueli (Business- Plan) al instituției medico- sanitare din mijloacele speciale la 01.07.2020 control medical.
44. Acord adițional nr.12 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
43. Acord adițional nr.11 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
42. Acord adițional nr.10 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54
41. Acord adițional nr.9 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
40. Acord adițional nr.8 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
39. Acord adițional nr.7 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
38. Acord adițional nr.5 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
37. Acord adițional nr.6 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
36. Acord adițional nr.4 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
35. Acord adițional nr.3 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
34. Acord adițional nr.2 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/54.
33. Darea de seama despre îndeplinirea devizului de venituri și cheltuieli (Business- Plan) al instituției medico- sanitare
32. Darea de seama despre îndeplinirea devizului de venituri și cheltuieli (Business- Plan) al instituției medico- sanitare
31. Darea de seama despre îndeplinirea devizului de venituri și cheltuieli (Business- Plan) al instituției medico- sanitare.
30. Procedura cu privire la înscrierea în listele de așteptare pentru intervenții costisitoare.
29. Ordin cu privire la instituirea Comisiei de evidență si evaluare a cadourilor simbolice in cadrul IMSP Spitalul Raional Hîncești.
28. Decizie Cu privire l constituirea Consiliilor Administrative a IMSP fondate de Consiliul Raional Hincesti.
27. Planul de achizitii ale IMSP Spitalul Raional Hincesti pentru anul 2020.
26. Ordin cu privire la implimentarea măsurilor suplimentare anticorupție in Spitalul Raional Hincești și diminuării factorilor de corupție în sistemul medical.
25. Contract de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) in cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr.05-08/54.
24. Acord adițional nr.2 la contractul de acordare a asistenței medicale (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală nr. 05-08/323.
23. Proiect de state
2019
22. Darea de seama despre îndeplinirea devizului de venituri și cheltuieli al IMS din mijloacele:
21. Decizie cu privire la Constituirea Consiliilor Administrative a Instituților Medico-Sanitare publice fondate de Consiliul raional Hîncești 2018
20. Planul de achizitii ale IMSP Spitalul Raional Hincesti pentru anul 2019
19. Contractul de acordare a asistenței medicale(de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală pentru anul 2019
18. Darea de seama despre îndeplinirea devizului de venituri și cheltuieli al IMS din mijloacele fondurilor asigurării obligatorii de asistență medicală AMS 2019
17. Darea de seama despre îndeplinirea devizului de venituri și cheltuieli al IMS din mijloacele fondurilor asigurării obligatorii de asistență medicală AMS de ambulator 2019
16. Darea de seama despre îndeplinirea devizului de venituri și cheltuieli al IMS din mijloacele fondurilor asigurării obligatorii de asistență medicală servicii de înaltă performanță 2019
2018
15. Decizie cu privire la Constituirea Consiliilor Administrative a Instituților Medico-Sanitare publice fondate de Consiliul raional Hîncești 2018
14. Acord adițional nr. 3 (de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală pentru anul 2018
13. Acord adițional(de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală pentru anul 2018
12. Contractul de acordare a asistenței medicale(de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală pentru anul 2018
11. Acord adițional nr.l la contractul de acordare a asistenței medicale(de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asiguririi obligatorii de asistență medicală nr, 05-08/323 din 28 decembrie 2018
10. Planul de achizitii ale IMSP Spitalul Raional Hincesti pentru anul 2018
9. Planul de achizitii ale IMSP Spitalul Raional Hincesti pentru anul 2016
8. Planul de achizitii ale IMSP Spitalul Raional Hincesti pentru anul 2017
7. Contractul de acordare a asistenței medicale(de prestare a serviciilor medicale) în cadrul asigurării obligatorii de asistență medicală pentru anul 2017
6. Darea de seama despre îndeplinirea devizului de venituri și cheltuieli în asistența medicala spitalicească pentru I semestru 2017
5. Darea de seama despre îndeplinirea devizului de venituri și cheltuieli în asistența medicala specializata de ambulatoriu pentru I semestru 2017
4. Darea de seama despre îndeplinirea devizului de venituri și cheltuieli în asistența medicala specializata de ambulator pentru I semestru 2016
3. Darea de seama despre îndeplinirea devizului de venituri și cheltuieli în asistența medicala spitalicească pentru I semestru 2016
2. Darea de seama despre îndeplinirea devizului de venituri și cheltuieli în asistența medicala spitalicească pentru II semestru 2016
1. Darea de seama despre îndeplinirea devizului de venituri și cheltuieli în asistența medicala specializata de ambulatoriu pentru II semestru 2016