Grafic de lucru: 24/7  |  Harta site-ului

Ghidul pacientului

IMSP SR Hîncesti – TOTUL SUB ACELAȘI ACOPERIȘ           

IMSP SR Hîncesti este primul şi cel mai mare spital  din raion. Conceput ca un centru de excelenţă, spitalul oferă un circuit integrat de servicii medicale, reunind pe o suprafaţă de 7 hectare toată infrastructura necesară pentru investigarea, diagnosticarea, tratamentul şi recuperarea pacienţilor, fără a se deplasa în plus.



ACCESAREA SERVICIILOR IMSP SR Hîncești

Cum poți face o programare:

  • Telefonic: Pentru o programare vă rugăm să apelați la Сall-Сentrul Spitalului 0269 23 235 (disponibil 24/7) 

  • Personal la recepția spitalului: Pentru o consultaţie la medic, investigaţii, analize sau spitalizare vă invităm să apelaţi Recepţie  pentru o programare. Colaboratorii noștri vă vor asista, oferindu-vă suportul informațional și vă vor direcționa către medicul de specialitate, pentru o consultație sau o eventuală spitalizare.

  • Autoadresare: Pentru cazuri de urgenţă rugăm să vă adresați la Unitatea Urgenţe , care este de gardă, 24 din 24 de ore, 7 zile pe săptămână. Echipa medicală multidisciplinară a Unității Urgențe  este pregătită pentru soluţionarea oricăror urgenţe medicale pentru a aborda pacienţii cronici sau acuţi, inclusiv hemodinamic instabili, atât adulți, cât şi copii. Următorii specialiști sunt mereu de gardă: cardiolog-terapeut, chirurg, pediatru, anestezist-reanimatolog, obstetrician-ginecolog și neonatolog, susținuți de asistenți medicali și personal special antrenat în domeniu. În caz de necesitate, echipa este completată în cel mai scurt timp cu alți specialiști.

Program de lucru:

  • Unitatea Urgențe IMSP SR Hîncești:  0269 23 235 (disponibil 24/7)

  • Spitalul: 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână

  • Policlinica: Luni – Vineri – 8:00 – 17:00, Sâmbătă: 8:00 – 14:00

 

Cum afli mai multe despre serviciile IMSP SR HIncesti?

  • accesând meniului principal al IMSP SR Hîncești, secțiunea „Servicii medicale”, unde găsiți clasificate pe categorii toate serviciile la care vă puteți programa oricând;

  • contactând un reprezentant al Recepției, care va fi bucuros să vă ajute, oferindu-vă mai multe detalii;

 

SERVICII DE LABORATOR

IMSP SR Hîncești oferă întreaga gamă de servicii de laborator. Laboratorul este conceput și dotat cu echipament de ultimă generație, care satisface chiar și cele mai exigente cerințe de calitate și precizie.

Dispunem de un sistem informațional de laborator integrat și conexiune online a aparatajului la sistemul informațional, în aşa fel, încât datele să poată fi uşor accesate de medicii  care administrează tratamentul. Toate rezultatele sunt arhivate și păstrate în formă electronică.

Program de lucru laborator:

Program de zi: Luni-Sâmbătă 8:00 – 17:00

  • Recepția materialului biologic: se face pe parcursul programului de lucru, excepție probele microbiologice, care trebuie colectate până la orele 10:00

  • Eliberarea rezultatelor: în funcție de investigație termenul de eliberare a rezultatelor este diferit și este indicat individual în contul de plată în dreptul fiecărei investigații efectuate. 

  • Programarea pentru analize de laborator nu este obligatorie

Serviciile de laborator în regim de urgență se prestează la recomandarea unui medic de urgență.

 

IMAGISTICĂ MEDICALĂ

IMSP SR Hîncești dispune de un  portofoliu de echipamente medicale şi este  furnizor de servicii de imagistică medicală avansată, fapt care contribuie la stabilirea unui diagnostic precis şi prescrierea unui tratament corect.


Program de lucru imagistică medicală:

Program de zi:
Luni-Vineri 8:00 – 17:00;


 


SPITALIZAREA

IMSP SR Hîncești este structurat după conceptul inovator . Astfel, saloanele noastre oferă condiţii foarte bune , fiind în acelaşi timp dotate cu echipamente şi tehnologii inteligente pentru îngrijirea medicală a pacienţilor la cel mai înalt nivel.

Saloanele spitalului oferă intimitate absolută și confort maxim, dispunând de următoarele dotări: aer condiționat,  Internet, frigider, telefon, cameră de baie  și WC.

Confortul și siguranța pacienților noștri sunt printre prioritățile noastre de bază.

Programarea

Programarea pentru internare în cadrul

IMSP SR Hîncești este una dintre cerințele noastre conform regulamentului, deoarece pacienții sunt admiși la spital fie pe bază de programare, fie prin admitere de urgență la Unitatea Urgențe sau Policlinică.

Procesul de internare este o parte integrantă a tratamentului și a supravegherii. Scopul nostru este de a vă oferi siguranța de care aveți nevoie, de a vă înțelege necesitățile și de a vă ajuta să vă simțiți cât mai confortabil.

Internarea planificată – se efectuează conform graficului stabilit de medic, deobicei în timpul zilei de lucru. Personalul Recepției va înregistra internarea și vă va ajuta să completați documentele necesare.

Internarea urgentă - se face de către Unitatea Urgențe IMSP SR HIncesti 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

Bagajul de spital

Ca să vă simţiţi pe deplin confortabil pe întreaga perioadă a internării, vă sugerăm să aveţi suplimentar:

  • Pijama, halat sau haine comode;

  • Papuci de camera;

  • Lenjerie de corp;

  • Produse de igienă (pastă de dinţi, periuţă, pieptene, aparat de ras etc.);

  • Buletinul de identitate, informații cu privire la asigurarea personală și medicală;

  • Medicația pe termen lung.

Atenţie! Este strict interzis să aduceţi:

  • Produse alimentare, inclusiv gata preparate (pentru că ținem cont de igienă și de siguranța pacientului);

  • Produse alcoolice și tutun;

  • Obiecte de valoare, bijuterii, sume mari de bani. Aveți posibilitatea să le depuneți la păstrare;

Vă informăm că spitalul nu oferă servicii de spălătorie pentru pacienţi.

Vă atenţionăm că administraţia spitalului nu preia asupra sa răspunderea pentru lucrurile  personale ale pacientului.

Norme de igienă 

Garantând siguranţa actului medical, IMSP SR Hîncești asigură condiţii de maximă igienă în fiecare arie a spitalului. În acelaşi timp, solicităm respectuos contribuţia tuturor pentru menţinerea unui mediu curat şi sigur pentru sănătate: 

  • Vă rugăm să respectaţi igiena mâinilor: spălaţi-vă frecvent mâinile cu săpun​ sau dezinfectați-le cu gel hidro alcoolic la intrare​;

  • Nu depozitaţi bunuri (inclusiv valize) pe podea;

  • Nu păstraţi produse alimentare în dulapuri.

Echipa de îngrijire

La internarea în secţie, una dintre asistentele de gardă vă va ajuta să vă acomodaţi, iar medicul de serviciu va completa fişa dumneavoastră medicală.

Pe durata internării medicamentele vă vor fi administrate în salon. În cazul în care aveţi prescris regim de pat, veţi fi însoţit la proceduri de către infirmieri.

Suplimentar, aveţi la dispoziţie echipa de îngrijire în următoarea componenţă:

  • medic, responsabil de tratament, care va urmări evoluţia recuperării dvs. şi va decide data externării;

  • asistentă medicală, care vă va administra medicamentele necesare;

Alimentația

În vederea recuperării rapide a sănătăţii, Spitalul IMSP SR HIncesti asigură patru mese pe zi pe întreaga perioadă a spitalizării. Meniul este alcătuit separat pentru fiecare pacient, după o evaluare medicală prealabilă, în funcţie de regimul alimentar necesar pentru recuperare.

Deoarece în majoritatea cazurilor se impune respectarea unei diete, dar şi pentru evitarea intoxicaţiilor alimentare sau ingerarea alimentelor contraindicate, se interzice consumul altor preparate alimentare decât cele oferite de spital. 

Masa se serveşte în salon, conform următorului program:

  • Micul dejun   08:00 - 08:30

  • Prânzul         12:00 - 13:00

  • Cina              18:00 - 19:00

Externarea pacientului

Externarea are loc în ziua stabilită de medicul responsabil de tratamentul pacientului.  Îngrijirea post-operatorie va fi planificată în conformitate cu necesitățile personale a pacientului.

Înainte de externarea din spital vă invităm să vă asiguraţi că:

  • ați primit instrucţiunile pentru prelungirea tratamentului după externare din partea medicului şi a asistentelor;

  • aveţi recomandările şi reţetele necesare pentru medicamente şi analize;

  • aţi stabilit eventuale consultaţii de control după externare;

  • aţi primit certificatul medical, în cazul în care aveţi nevoie;

  • aţi luat toate lucrurile personale, inclusiv cele date la păstrare;

 

Comentarii şi Sugestii

Sperăm ca pacienţii noştri să se simtă cât mai confortabil în perioada de spitalizare. Opinia dumneavoastră privind calitatea serviciilor acordate în

IMSP SR Hîncești este importantă pentru noi - fie că este vorba de mulţumiri, sugestii sau reclamaţii.

În cazul în care doriţi să faceţi o reclamație, vă rugăm să discutaţi cu un membru al personalului din secţia sau departamentul unde aţi identificat problema. Se va depune orice efort și vor fi întreprinse toate măsurile necesare pentru soluţionarea problemei.

 

TELEFON

Pentru a lua legătură cu pacienții din spital sunați la numărul de telefon al recepției de la etajul la care se află pacientul și asistentele medicale vă vor face legătura cu pacientul.


 

INTERNET

Spitalul  îți oferă acces nelimitat gratuit la Internet de mare viteză de pe telefonul mobil, tabletă sau laptop. 

 

 

PARCARE
Avem lucuri de parcare disponibile în fața Unitați de primire Urgențe .

 

TAXI
În caz de necesitate, adresați-vă personalul Recepției pentru a solicita un taxi.